• راهنمای درج آگهی رایگان و ویژه
  •  

    با تشکر از شما آگهی دهنده گرامی، شما می توانید با پرداخت هزینه اندک آگهی تان را به آگهی ویژه تبدیل نمایید و از مزایای آگهی ویژه برخوردار شوید.

    برای درج آگهی ویژه می توانید به صفحه افزودن آگهی ویژه در منوی کاربری در سمت راست صفحه مراجعه فرمایید.

    مزایای آگهی ویژه:

    1.  امکان افزودن تصاویر جذاب به آگهی ویژه که باعث جلب بیشتر توجه مخاطبین می شود. 
    2. امکان افزودن لینک مستقیم (لینک سایت شما) به آگهی ویژه که بازدیدکنندگان آگهی شما به راحتی می توانند به سایت شما وارد شوند. و همچنین به علت افزایش لینک ورودی به سایت شما، اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش می یابد، که در نتیجه رتبه سایت شما در نتایج جستجو ارتقاء می یابد.
    3. درصد نمایش آگهی های ویژه و ستاره دار بسیار بیشتر از آگهی های رایگان می باشد. درصد آگهی رایگان 1% می باشد و درصد نمایش آگهی ویژه از 20% (آگهی عکسدار و لینکدار) تا 100% (آگهی 7 ستاره) افزایش می یابد. آگهی های ستاره دار (برحسب تعداد ستاره ها) در صفحه اول سایت، در صفحه گروه اصلی و گروه  فرعی مربوطه به نمایش گذاشته می شود.  تمامی آگهی های 7 ستاره در صفحه اول سایت به نمایش گذاشته می شود. درصد نمایش آگهی های ویژه در جدول تعرفه ارائه شده است.
    4. بازدیدکنندگان به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری دارند، زیرا نشان دهنده توان مالی بالاتر آگهی دهنده است که این توان مالی بالاتر بنوبه خود نشان دهنده کیفیت بالاتر کالاها و خدمات ارائه شده می باشد. علاوه براین آگهی های ستاره دار اعتبار بیشتری برای آگهی دهنده به ارمغان می آورد.

     

    سوالات مربوط به ثبت ، ويرايش و به روز رساني آگهي های ویژه و رایگان

    چگونگی ثبت آگهی ویژه و رایگان

    براي ثبت هر نوع آگهي می بايست ابتدا در سايت ثبت نام نماييد و پس از ورود به محيط كاربري از منوي سمت راست با كليك بر گزينه افزودن آگهي ویژه یا آگهي رایگان، در صفحه جديد آگهي خود را ثبت نماييد. آگهي هاي ثبت شده بعد از تاييد مديريت سايت فعال مي شوند.
    توجه 1: آگهی های شما پس از ثبت و یا ویرایش در قسمت آگهی های غیر فعال مشاهده خواهند شد و پس از تایید مدیریت به قسمت آگهی های فعال منتقل می شوند.
    توجه 2: تغییرات حاصل از ویرایش آگهی ها حداکثر 24 ساعت پس از تایید دوباره آگهی اعمال خواهد شد، لذا اگر بعد از این مدت تغییرات حاصل نشد با ما تماس بگیرید.

    چگونگی ویرایش آگهی ویژه و رایگان

    براي ويرايش متن و يا ديگر مشخصات آگهي خود پس از ورود به محيط كاربري بايست از منوي سمت راست صفحه، بر روي گزينه لیستآگهي كليك كرده در صفحه جديد با ويرايش آگهي مشخصات مورد نظر آگهي را تغيير دهيد. آگهي هاي ويرايش شده تا زمان تاييد مجدد توسط مديريت سايت غير فعال شده و پس از تاييد مديريت دوباره فعال مي­شوند

     

    چگونگی تمديد آگهی ویژه و رایگان

    براي تمديد آگهي ویژه و ستاره دار ابتدا باید اقدام به افزایش اعتبار ریالی مورد نیاز نمایید سپس پس از ورود به محيط كاربري از منوي سمت راست صفحه، بر روي گزينه  لیستآگهي كليك نمایید و در بخش مدیریت آگهی بر روی «ویرایش» آگهی مورد نظر کلیک نموده و در صفحه ویرایش آگهی با وارد نمودن اطلاعات افزایش اعتبار ریالی، مهلت اعتبار آنرا افزايش دهيد .

    براي تمديد آگهي رایگان می توانید پس از ورود به محيط كاربري از منوي سمت راست صفحه، بر روي گزينه  لیستآگهي كليك نمایید و در بخش مدیریت آگهی بر روی «بروز رسانی» آگهی مورد نظر کلیک نمایید .



    چگونگي ثبت و افزودن آگهي ويژه و ستاره دار

    ثبت آگهي ويژه هيچ تفاوتي با آگهي هاي رايگان ندارد. تنها نكته كليدي اينكه براي ثبت هر نوع آگهي ويژه مي بايست ابتدا حساب كاربري شما اعتبار كافي را داشته باشد و بعد از آن اقدام به درج آگهي نماييد، چون هيچ يك از آگهي هاي ويژه بدون اعتبار در سايت تاييد نخواهد شد. براي افزایش اعتبار ریالی به حساب خود به صفحه افزایش اعتبار ریالی مراجعه فرمایید.

     

     
    راهنمای درج آگهی رایگان و ویژه

    به منظور اینکه آگهی‌های رایگان و ویژه  شما در سایت توجه بازدیدکنندگان را جلب نماید، و از این طریق بتوانید مشتریان و مخاطبین واقعی خود را پیدا کنید، به اصول راهنمای زیر توجه فرمایید. امیدواریم برای شما راهنمای خوبی باشد.

    عنوان (TITLE)
    آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید
    عناوین زیر بسیار کلی بوده و کمکی چندانی به خواننده نخواهد کرد و احتمالا خواننده بر روی آگهی شما کلیک نخواهد کرد.
    "عناوین نامناسب"
    • بهترین فرصت | فرصت طلایی | استفاده کنید
    • جالب توجه | بسیار زیبا | قابل توجه
    • فروش | فروش فوری | خرید | خریدار
    • زیر قیمت | قیمت مناسب | ارزان قیمت
    • انجام پروژه | انجام کار
    • استخدام | کاریابی | آماده به کار
    • بازاریابی | نمایندگی |
    در واقع عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.
     

    این عناوین یا عناوین مشابه به آن، اطلاعات نسبتا کاملی در اختیار بیننده قرار می‌دهد و مخاطب برای کسب اطلاعات دقیقتر روی آن کلیک می‌کند. بنابراین توصیه اصلی اینست که از عناوین شعارگونه و یا نامشخص خودداری فرمایید.



    دقت در انتخاب گروه اصلی و زیرگروه های مرتبط مناسب
    بورس کالا و خدمات زمانی ایجاد می‌شود که یک دسته از کالا و یا خدمات مشخص در یک جای مشخص برای مشتری قابل دستیابی باشد. این محل می‌تواند فیزیکی باشد مثل بورس قطعات کامپیوتر بازار X و یا مجازی باشد مثل گروه‌های معرفی شده در سایت نیازمندی.
    بنابراین شما با درج آگهی خود در گروه کاملا مرتبط با آگهی، شانس بهتری برای دیده شدن دارید. اگر کسی قصد خرید ماشین ظرفشویی داشته باشد، مطمئنا به گروه دکوراسیون مراجعه نخواهد کرد. تقریبا بیشتر خریداران بالقوه ماشین ظرفشویی، آگهی‌های قسمت لوازم خانگی->
    ماشین لباسشویی و ظرفشویی را انتخاب خواهند کرد.

    آگهی ویژه
    با توجه به اینکه درج آگهی در نیازمندی رایگان می باشد، اکثر بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی‌های ویژه می کنند.
    درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
    علاوه بر این موضوع، آگهی‌های ویژه همانطور که در بخش مربوطه توضیح داده شده است، در صفحه اول سایت، گروه اصلی و زیرگروه مربوطه به مدت یک ماه نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.